اپنے کاروباری یوٹیوب چینل کو بہتر بنانے کے سرفہرست 14 طریقے (انفوگرافک)

(اپنے کاروباری یوٹیوب چینل کو بہتر بنانے کے سرفہرست 14 طریقے (انفوگراف


 آج کے یوٹیوب چینلز پرائم ٹائم ٹیلی وژن سے بھی زیادہ ناظرین کی توجہ حاصل کرنے میں بہتر ہیں۔ اور ٹی وی کی شروعات 60 سالہ تھی۔ تجزیات سے پتہ چلتا ہے کہ یوٹیوب موبائل صارفین ٹی وی دیکھنے والے عام ناظرین کے مقابلے میں دو بار ایپلی کیشن ویڈیو پر زیادہ توجہ دیتے ہیں۔


یوٹیوب پر 70 فیصد کے قریب لوگ اس خریداری کے فیصلوں سے آگاہ کرنے کے لئے اس خدمت کا استعمال کرتے ہیں۔ تو خریداروں کے سفر میں ان امکانات کو آگے بڑھنے میں مدد کرنے کے لئے مارکیٹرز ویڈیو کا استعمال کیسے کرتے ہیں؟

شروع کرنے کے لئے سب سے اچھی جگہ آپ کے بزنس یوٹیوب چینل کو بہتر بنانا ہے۔


یوٹیوب کی اصلاح آپ کے بزنس چینل کی تلاش کو ان ایپ صارفین اور صارفین کے ل friendly دوستانہ بنا دیتا ہے جو باقاعدگی سے سرچ انجنوں کے ذریعہ پہنچتے ہیں۔ گوگل کے پیچھے ، YouTube دوسرا سب سے بڑا سرچ انجن ہے ، لہذا آپ کی ویڈیو کی موجودگی کو بہتر بنانے سے آپ کی SERP درجہ بندی میں براہ راست فائدہ ہوتا ہے۔


ہم نے آپ کے چینل کو بہتر بنانے کے اوپری راستوں کی نشاندہی کی ہے تاکہ آپ ویڈیوز کے ذریعہ زیادہ سے زیادہ ٹریفک چلائیں۔


YouTube درجہ بندی کے عوامل

شروع کرنے کے لئے ، گوگل یوٹیوب کا مالک ہے ، لہذا آپ اپنے آخری ڈالر پر یہ شرط لگاسکتے ہیں کہ یوٹیوب معیاری ویڈیو کو انعام دیتا ہے اور جدید مشین سیکھنے کے الگورتھم کے مطابق مواد کی درجہ بندی کرتا ہے۔ چونکہ یوٹیوب کی اپنی آبائی تلاش بار ہے ، لہذا ، یہاں رینکنگ کے کچھ عوامل موجود ہیں جو کلیدی طریقوں سے گوگل سے مختلف ہیں۔ اعلی درجے کی YouTube سرچ انجن سگنلز یہ ہیں:


دیکھنے کا وقت: صارف کتنی دیر تک آپ کا ویڈیو دیکھتا ہے (مثلا plays ویڈیو چلتے ہی اس صفحے پر وہ کتنے دن رہتے ہیں)۔

ویڈیو کی لمبائی: کوالٹی مواد کا اکثر مطلب طویل تر مواد ہوتا ہے۔ 10 منٹ کی لمبائی کو عبور کرنے والے ویڈیوز میں اعلی درجہ کا رجحان ہوتا ہے کیونکہ وہ حالات کو مطابقت دیتے ہیں اور صارف کے ارادے کو پورا کرتے ہیں۔

صارفین کی تعداد: زیادہ صارفین کے ساتھ یوٹیوب چینلز سرچ انجنوں کو اتھارٹی کے مضبوط سگنل بھیجتے ہیں۔

صارف کی بات چیت: اشتراک ، تبصرہ ، پسند ، خریداری ، منسلک۔

یوٹیوب کی اصلاح کو ان درجہ بندی کے عوامل پر توجہ دینی چاہئے ، کیونکہ ان سے امکان ہے کہ وہ آپ کی تلاش کی موجودگی کو بڑھاواسکیں اور ایس ای آر پی تسلط کی سطح عطا کریں جو آپ تلاش کرتے ہیں۔ صرف اس کو پورا کرنے کا طریقہ یہاں ہے:


1. Put a keyword into your YouTube channel name

صفحے پر موجود میٹا ڈیٹا یوٹیوب پر وہی کام کرتا ہے جس طرح آپ کی سائٹ پر ہوتا ہے۔ کلیدی الفاظ جو حیرت انگیز طور پر کام کرنے والے تعجب کے عنوان کے سامنے قریب حکمت عملی کے ساتھ رکھے جاتے ہیں ، لیکن اپنے چینل کے نام میں ہی کسی مطلوبہ الفاظ کو شامل کرنے کے بارے میں سوچتے ہیں۔


مثال کے طور پر ، "کمپنی کا نام" کے بجائے ، "کمپنی کا نام: مطلوبہ الفاظ" آزمائیں جس میں آپ کے مطلوبہ الفاظ کی صنعت ، آپ کی خدمت ، آپ کی مصنوعات یا کوئی ایسی اصطلاح ہے جو آپ کے برانڈ کی وضاحت کرنے اور تلاش کرنے والوں کو آپ کو تلاش کرنے میں اہل بناتی ہے۔ بہترین مشق یہ ہے کہ اس سے آپ کے بارے میں حد سے زیادہ بھرنے کے ل characters اضافی حروف کی حیثیت سے نہیں بلکہ ایک طریقہ کار کے طور پر استعمال کنندہ آپ کی کمپنی کو جسمانی طور پر آسکتے ہیں - لہذا اپنے آپ کو ان کے جوتوں میں ڈالیں۔


ایک مثال یہ ہے:

YouTube channel name

نہ صرف ٹرانزیکشنل تلاش کرنے والے جو پہلے ہی بریفٹن نام جانتے ہیں وہ ہمیں ڈھونڈ سکیں گے لیکن اسی طرح معلوماتی صارف بھی صرف "تخلیقی مواد کی مارکیٹنگ" کی تلاش میں رہیں گے۔ نیز ، یہ اگلی سطح کی تلاش کے دوستانہ معلومات فراہم کرتے ہوئے ، آپ یوٹیوب (اور گوگل) کو اپنے چینل کو صحیح طریقے سے کرال اور انڈیکس کرنے کا طریقہ سکھاتے ہیں ، جو سرچ انجنوں کو تلاش کے نتائج کو بہتر طور پر پیش کرنے کی سہولت دیتا ہے۔


آپ اپنے مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کے وہی ٹولز تلاش کرسکتے ہیں جو آپ سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) اور پی پی سی کیمپینوں - کی ورڈ پلانر ، کی ورڈ ٹول وغیرہ کیلئے استعمال کرتے ہو۔


2. Fill out the About Us page

ہمارے بارے میں صفحہ اکثر ڈیجیٹل رئیل اسٹیٹ کا ایک بے بنیاد حصہ ہوتا ہے۔ آج تک ، بہت سارے مارکیٹرز کو یقین نہیں ہے کہ وہ ہمارے بارے میں صفحات تک کیسے پہنچیں گے۔ کیا یہ کمپنی کی تاریخ ہے؟ کیا یہ کمپنی کا منتر ہے؟ کیا یہ برانڈنگ کی ورزش ہے؟ کیا یہ بالکل بھی ضروری ہے؟


یوٹیوب پر ہمارے بارے میں صفحات کے بارے میں جاننے کی بات یہ ہے کہ یوٹیوب کے تلاش کے نتائج میں پہلے 48 حرف دکھائے جاتے ہیں ، لہذا اس حصے کو پُر کرنا ضروری ہے کہ سائٹ صارفین کو یہ سمجھے کہ آپ کون ہیں لیکن یہ بھی کہ یوٹیوب بہترین خدمات انجام دے سکے۔ مواد کا ٹکڑا۔


Business YouTube

ہمارے بارے میں باقی صفحہ آپ کے چینل کے بارے میں ، آپ کی تیار کردہ ویڈیوز کی اقسام اور صارفین کو جو قدر مہیا کرتے ہیں اس کی مکمل وضاحت کرنے کا ایک بہترین موقع ہے۔ قدرتی طور پر کچھ کلیدی الفاظ داخل کرنے سے صفحے کو تلاش کے ل further مزید بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔


یقین نہیں ہے کہ کن کلیدی الفاظ کو شامل کرنا ہے؟ گوگل سرچ کنسول ، گوگل تجزیات اور یوٹیوب تجزیات آپ کو جیتنے کے لئے مطلوبہ الفاظ کے مواقع تلاش کرنے کے ل mine عظیم وسائل ہیں۔


مطلوبہ الفاظ کے دیگر ٹولز جن کو آپ اچھے استعمال میں ڈال سکتے ہیں وہ موز ، SEMrush اور مارکیٹ میوزک ہیں۔ تاہم ، اعلی مقابلہ کے واضح مطلوبہ الفاظ کے ل settle حل نہ کریں۔ طبقہ تجزیات کا ڈیٹا اس وقت تک جب تک آپ طویل پونچھ کے مطلوبہ الفاظ کا انکشاف نہیں کرتے ہیں جو ارادے سے مالا مال ہیں اور نامیاتی درجہ بندی کے ل wide وسیع کھلے ہیں۔


3. Use channel keyword tags under Advanced Settings

اعلی درجے کی ترتیبات کے تحت اس حصے میں ، آپ کو ٹیگ لگانے کے لئے 100 حرف ملتے ہیں جو آپ کے چینل کے میٹا ڈیٹا کے دائرہ کار کو پورا کرتے ہیں۔


یہ ٹیگز آپ کی سائٹ پر ایک ہی فنکشن کی حیثیت رکھتے ہیں جس طرح وہ آپ کے یوٹیوب چینل پر کرتے ہیں ، اس کے باوجود ہر مارکیٹر میٹا ٹیگ پر اتنا زور نہیں دیتا ہے جتنا وہ کرسکتا ہے۔ ایک بار پھر ، یہاں کا مقصد یہ ہے کہ یوٹیوب اور گوگل کو آپ کی سائٹ کو تلاش کے ل index انڈیکس کرنے کی اجازت دی جائے ، لہذا آپ جتنا زیادہ متعلقہ ، سیاق و سباق سے متعلق معلومات فراہم کرسکتے ہیں ، اتنا ہی بہتر ہے۔ بس یاد رکھیں ، کلیدی لفظ بھرنا برسوں پہلے فوت ہوگیا تھا ، لہذا صرف ان پٹ ٹیگس ہی ویلیو ایڈ کرتے ہیں۔ یوٹیوب کی اصلاح کو اسی ہنر مند ٹچ کے ساتھ برتاؤ کریں جو آپ اپنی ویب سائٹ کے صفحے پر SEO کے ساتھ لیں گے ، اور آپ ٹھیک کریں گے۔



4. Update your channel trailer

یوٹیوب خالق اکیڈمی ، بائبل آف یوٹیوب پرو ٹپس برائے کمپنی ہی سیدھے چینل کے ٹریلرز کو کہتے ہیں "وہ سرخ کارپیٹ جس پر آپ زائرین کو رکنیت حاصل کرنے کے ل lay بچھاتے ہیں۔" اور اگر آپ کو مندرجہ بالا درجہ بندی کے عوامل کی فہرست سے یاد ہے تو ، صارفین کی تعداد یقینی طور پر وہ ہے جس کے لئے آپ بہتر بنانا چاہتے ہیں۔


یہ ٹریلرز آپ کے چینل کا تعارف ہیں اور ہمارے بارے میں بصری ہیں۔ تاہم ، چینل کے ٹریلرز صرف غیر سبسکرائبرز کے لئے مرئی ہیں ، یعنی آپ کو اپنے ٹریلر میں موجودہ سبسکرائبرز کی ضروریات کے مطابق معلومات تخلیق کرنے یا اس کو درست کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔


چینل کے ٹریلرز عام طور پر 30-60 سیکنڈ لمبائی میں ہوتے ہیں ، اور آپ کو کچھ رہنما خطوط پر عمل کرنا چاہئے:


اپنا تعارف اس طرح کرو جیسے کبھی کسی نے آپ کے بارے میں نہیں سنا ہو۔

اسے مختصر رکھیں اور جلدی سے پچ بنائیں۔ آپ کو پہلے چند سیکنڈ میں ناظرین کو ہک کرنے کی ضرورت ہے۔

ناظرین کو ویڈیو کے اندر اور الفاظ کے لحاظ سے سبسکرائب کرنے کے لئے کہیں۔

دکھائیں ، مت بتانا۔ اپنی قدر کے بارے میں بات نہ کریں ، اس کی مثالیں دیں۔


5. Publish long videos

ویڈیو درجہ بندی کا سب سے اہم عنصر ویڈیو دیکھنے کا وقت ہے۔ بعض اوقات "سامعین کی برقراری" کے بطور حوالہ دیا جاتا ہے ، دیکھنے کے وقت کا مطلب ہے کہ ناظرین نے صفحے پر رہنے کے ل your آپ کے ویڈیوز میں کافی قدر پا لی ہے۔


صارفین کو قابض رکھنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ لمبی ویڈیوز تیار کی جائیں جو پوری ویڈیو کی پوری مدت میں حکمت عملی سے قیمتی معلومات کو منتشر کرتی ہیں۔ 10 منٹ کے نشان پر آنے والی ویڈیوز اکثر دیکھنے میں نمایاں طور پر اونچائی حاصل کرنے میں کامیاب ہوتی ہیں جو مختصر ویڈیو میں بہت زیادہ معلومات کھینچتی ہیں یا ایسے موضوعات پر جو اپنے موضوع پر پوری طرح احاطہ نہیں کرتی ہیں اپنے سامعین کو برقرار رکھ سکتی ہیں۔ ایک YouTube ویڈیوز کے صفحے کی اوسط لمبائی 14 منٹ 50 سیکنڈ ہے۔


یوٹیوب ایس ای آر پی عام طور پر گنا سے صرف 3-4- 3-4 ویڈیوز پیش کرتی ہے (جن میں سے ایک ممکنہ طور پر ایک معاوضہ اشتہار ہے) ، لہذا آپ کا مقصد اس ایلیٹ لسٹ میں شامل ہونا چاہئے - بصورت دیگر ، آپ کی حیرت انگیز ویڈیو بدلے میں گم ہوجائے گی۔ ایسا کرنے کے ل long ، ایسی لمبی ویڈیوز بنائیں جو ایک ہی تصور میں گہری غرق ہوجائیں یا ایک ہی سوال کا جواب دیں۔ 


ویڈیو دیکھنے کے اعلی وقت کو حاصل کرنے کے ل videos ایک اعلی مقام ثابت ہوسکتی ہے ، کیونکہ وہ معلومات ، وضاحت اور عام طور پر پوچھے گئے سوالات سے بھر پور ہوتے ہیں۔ اور ویڈیو کے ہر پہلو کو قابل اعتماد طریقے سے دریافت کرنے کا واحد طریقہ یہ ہے کہ صارف کے ارادے سے ملنے کے ل. اس کو لمبا کر دیا جائے۔

6. Focus on first 15 seconds of video to maximize watch time

جس طرح یوٹیوب کریئر اکیڈمی چینل ٹریلرز میں تیزی سے نقطہ پر پہنچنے کی تبلیغ کرتا ہے ، اسی طرح بیک لنکو کے برائن ڈین نے زور دے کر کہا کہ آپ کے ویڈیو کی پہلی 15 سیکنڈ کی اصلاح کے ل. ایک بہترین حصہ ہے۔ کیوں؟ کیونکہ دیکھنے والے پہلے 15 سیکنڈ کے اندر فیصلہ کریں گے کہ آیا آپ کی ویڈیو اصل سودا ہے۔ ایک بار جب آپ ان کی خریداری کروا لیں تو ، آپ کا درجہ قدرتی طور پر آپ کے درجہ حرارت کے اشارے میں بہتری لائے گا ، اور آپ کا ویڈیو قدرتی طور پر زیادہ سے زیادہ وقت دیکھنے میں آئے گا۔


یوٹیوب کی اصلاح کا ڈین کا پی پی پی طریقہ کار ایک پیش نظارہ ، ثبوت ، پیش نظارہ فارمولے کی پیروی کرتا ہے جو قارئین کو فورا. ہی ہک کرتا ہے۔ یہ کام کرنے کا طریقہ یہاں ہے:


پیش نظارہ: فوری طور پر بتائیں کہ آپ کا ویڈیو کیا ہے اور دیکھنے والا اسے دیکھنے سے کیا حاصل کرتا ہے۔ مثال کے طور پر: "آپ جو کچھ اس ویڈیو میں سیکھ رہے ہیں وہ یہاں ہے۔"

ثبوت: یہ بتائیں کہ آپ کی پچ نے کس طرح کام کرنے کا ثبوت دیا ہے اور اسے مثالوں ، داستانوں اور اعداد و شمار کے ساتھ بیک اپ فراہم کیا ہے۔ مثال کے طور پر: "ہمارے صارفین نے متعدد بار یہ طریقہ آزمایا ہے اور اس کے استعمال کی قسم کھاتے ہیں۔"

پیش نظارہ: اپنے پہلے پیش نظارہ پر ڈبل ڈاون ، لیکن زیادہ واضح رہیں۔ استعمال کے معاملات شامل کریں اور دکھائیں نئی ​​معلومات جو دیکھنے والوں نے اس وقت تک سنا نہیں ہے۔ مثال کے طور پر: "آپ کی مارکیٹنگ کے اخراجات کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے 15 طریقے یہ ہیں۔"

آپ کے ویڈیو کے پہلے 15 سیکنڈ تک کا یہ فارمیٹ دیکھنے کا وقت چلاتا ہے اور آپ کے ویڈیو کو اعلی درجے کی پوزیشن میں رکھتا ہے جس میں آپ کو مطلوبہ ٹاپ فور میں جگہ مل سکتی ہے۔

Post a Comment

0 Comments